06 de maig 2009

Lady in the Water




"Lady in the water", altrament i internacionalment coneguda per "La joven del agua" -mareta, qué malament que sona! sembla que sigui una noieta que porta fontvelles!-, resulta que és una pel·lícula de 2006 però jo no l'havia vista. Després de fer-ho, escric aquí, no només perquè trobo que és una bona peli, sinó que a més és de remarcar una tesina que està fent una noia a la facultat sobre tot l'univers que envolta el film.

Magníficament interpretada per Paul Giamatti -alguns el recordareu per Entre copas, jo personalment el recordava per encarnar a Harvey Peckar a American Splendor-, aquesta peli és un conte de fades que retorna al món modern, si no postmodern.

La possibilitat actual de poder creure en una nínfa de l'aigua... és profundament remota, però bé, del que es tracta és de fer el que el personatge de Giamatti fa durant el film, que és confiar, deixar-se anar i perdonar-se.

Menció especial a tots els mites que conté fins a les interpretacions que se'n poden fer des de la filosofia (Jung, Plató, etc.)

El director és M. Night Shyamalan, també responsable de "El sexto sentido", "El Bosque", "Señales" i "El Protegido"


Bona peli. La recomano.

Us deixo el tràiler

;o)

1 comentari:

Rocío Ovalle ha dit...

Doncs saps una cosa??

jo n'he vist una!

M'hauré de mirar aquesta peli, llavors... segur que m'agradarà. No creus?

Petons!