21 de gener 2011

Cap a www.martibou.cat



Migro cap a martibou.cat.

Després de molt de temps en aquest Tomorrow Never Knows, d'haver après com fer anar un artilugi com és un blog, d'haver començat a gaudir escrivint de les meves coses, de veure que hi entrava gent,... però que es pot fer millor, més bonic, i sobretot sense tenir un nom que no sóc jo... migro cap a martibou.cat.

Ha estat un plaer haver estat llegit, haver fet escoltar, que m'hagin enllaçat perquè explico coses que agraden, però és el moment de donar una passa més enllà.

Trobareu tot el que hi ha en aquest bloc en aquesta nova casa 2.0.
De fet, d'aquí a uns dies, si veniu aquí, anireu a parar a aquesta nova pàgina.

Aquells qui teniu enllaçat aquest blog, no us oblideu de redireccionar el meu bloc cap a aquest nou martibou.cat!

:o)



Moltes gràcies per la lectura i us hi espero.

Sobretot si hi voleu llegir la 22a entrega de les Cançons per...

Gaudiu de la música i del meu nou blog.
Us hi espero!

1 comentari:

Albert García ha dit...

Felicitats pel nou disseny de la web. És un gran pas endavant.

Seguirem descobrint la bona música de la que ens parles Martí!