16 de febrer 2006

Per què?

Per què "Tomorrow Never Knows"? Perquè no se sap mai. El dubte em mou, la curiositat em mou i també em fa reflexionar, i és per això que tinc intenció d'escriure sobre dubtes, o sobre música -com bé deveu saber aquest és el títol d'una cançó dels Beatles-.
Per què hipermusical? Perquè estimo la música, però no només és això el que em mou a la vida, encara que és la meva gran addicció. Perquè malgrat ser un dels motors més importants de la meva existència -pràcticament des que tinc consciència- sóc un animal polític, cultural,... sóc un individu en una societat en canvi permanent, i com que no se sap mai què passarà demà prefereixo relatar-ho que m'ho expliquin.
Sóc aquí per explicar, per orar escrivint, per mostrar sense ser vist, i per sentir l'alteritat en un cara-a-cara a través d'un teclat, una xarxa i una pantalla.
Us espero.