13 de març 2009

AETaM - 08-01-05

Fa temps va començar una aventura amb un tal Lluís i després amb un tal Guillem de fer un programa de ràdio. Aquest programa de ràdio es feia - i es fa dir- "Ara em toca a mi", i consisteix en un combat humorístico-musico-mental entre nosaltres dos en el qual cadascú es carrega la música que proposa l'altre. A això cal sumar-li una versió i una cançó original al començament i al final de cada programa.
A més, el programa consta de l'estimada secció de "La cançó odiada". El fet és que el Guillem i jo només coincidim en el fet de que hi ha cançons que són insuportables... i ens les carreguem.
Això molt abans de que d'altres tinguessin seccions que es diguessin "La cançó que es mereix un descans, eh Basté?-.
Ara mateix, s'emet per la ràdioperinternet www.radiosarria.cat



El resultat, després de tres anys, per exemple, és aquest. Ja em direu què us sembla!


;o)


Ara em toca a mi 08-01-05


I pim pam... seguirà d'aquí a molt poc.


pd. Tingueu certa clemència... quan es va fer aquest programa feia cosa de 8 mesos que el Guillem i jo no ens retrobavem en un estudi. A part, era nou, no teníem la soltura tècnica que cal tenir, etc.

pdd. Per qualsevol proposta, suggeriment, etc. araemtoca@gmail.com

pddd. Més a www.radiosarria.cat

pdddd. Això no és un medicament. No cal recepta ni anar al CAP a veure gent malalta. En cas de dubte deixeu un comentari o envieu un mail a l'adreça abans indicada

pddddd. Doncs això... que ja està em sembla

2 comentaris:

Rocío Ovalle ha dit...

Eiii al fin escucho tu pugramaaaaa... bueno, hay cosas buenas y cosas malas. La idea es muy chula y es divertido de escuchar porque a veces se os va la olla y está guay... pero habría que pensar más en la distribución de la música para captar a la audiencia, alternar canciones de diferentes estilos... Cuando decís que es una versión de una canción, y es una cagada, lo chulo sería poner también el original para que la audiencia pueda comparar... Guay la ráfaga! Está prou bé!

Rocío Ovalle ha dit...

xavalito!! avui toca espaldamacetaaaaaa... portaras la camera??? jo si!!! muahahaha

PD: em deus una resposta a la meva entrada sobre Jeremy Enigk en forma de foto!!