26 de març 2009

Jeremy Enigk en resposta a V de Venus



El gener vaig anar a veure per segona vegada a la meva vida a l'ex-líder de Sunny Day Real Estate i cantautor Jeremy Enigk a l'Heliogàbal. De fet era la segona vegada que el veia allà també. Deu ser perque les oficines de Cydonia Records -la seva discogràfica en aquest país i amics de Madee, etc.- estàn també a Gràcia.

Doncs bé, si la primera vegada hi vaig anar sol, i ho vaig fer enlloc d'anar a veure Wilco, i només acompanyat d'una càmera de fotos -sí, també tinc fotos d'aquell bolo-, aquesta última vegada hi vaig anar acompanyat. De qui? D'una desconeguda fins uns minuts abans Rocío, que escriu sobre l'activitat cultural de Barcelona, entre d'altres coses.

Aquell dia ella va escriure això, i des de llavors que li devia una foto-resposta.


Lo prometido es deuda... i avui dijous aniré, de nou, a l'Heliogàbal a descobrir-li un altre artista en directe. Amb la diferència que aquest jo no l'he vist mai encara. A veure què tal.

Ja explicarem què tal ha sortit aquest tal Espaldamaceta


;o)

1 comentari:

Rocío Ovalle ha dit...

Ohhh molt be... m'ha agradat molt el teu text! Merci, per tots els petits regalets que em fas...


De totes maneres, em veig en l'obligació de dir-te que sort que això no era una competició, perquè t'hagués guanyat amb la meva reflex bàsica i sense canvi d'objectius... a veure qui guanya avui!! (hem d'agafar un bon lloc)

Petons!!!