05 de febrer 2010

Cançons per... (1a entrega)

He decidit que, fet i fet, tenint en compte la relació/addicció que tinc amb la música (alguna vegada fins i tot escull a l'hora de relacionar-me amb altres persones no tan addictes com jo), s'ha de compartir, no només la música, sinó també les sensacions que aquesta provoca, i també a les que pot portar.

I què millor que l'amor... o en l'entrega que comença avui -ahir escoltant aquesta cançó ho vaig tenir claríssim-, el "fer l'amor"?

I obrint-nos una mica de mires en aquest camp, perquè no només hi ha Marvin Gaye sobre la terra, el trip-hop (també barrejat amb el jazz) és una mina de banda sonora sexual.

És per això que avui començarem per aquí.

Cançó per... fer l'amor
Estil: trip-hop
Grup: The Herbaliser
Cançó: "Sensual woman"




No em podeu dir que no... i si teniu propostes -no cal que siguin per a aquest "per fer l'amor"-, deixeu un comentari!



Gaudiu de la música, que ella no es queixa mai

10 comentaris:

Anònim ha dit...

uhmmm...
si, va estar bé, tot i que potser n'hi ha de millors, si més no, depèn l'exitació que duguis damunt, no?

;)

watermelona

Martí Figueras Martínez ha dit...

pseeee...
em transporta en un futur en que hi haurà una veu femenina programada que t'anirà indicant els passos a seguir per introduir el penis a la vagina de la teva acompanyant de llit (perquè, si, en el futur tot serà tan asèptic, que a la polla li direm penis, a la chona li direm vagina i a la amant li direm acompanyant de llit).
Digue'm clàssic però sempre m'ha semblat més sensual la veu d'Al Green a Let's stay togther.

Martí Bou ha dit...

Water... melona?

Això té alguna cosa a veure amb l'aigua i l'amor a la música? Perquè llavors és "watermelòmana"

Perquè això és traduïble per "Sindriana"?

Tu diràs, Anònima...

I quan vulguis deixar de ser Anònima, et rebrem amb els braços oberts.

;o)

Martí Bou ha dit...

Sr. MFM,

Potser el tema està en també sorprendre una mica amb aquestes propostes, oi?

Perquè, com dic al text, no només hi ha Marvin Gaye (Al Green inclòs) sobre la terra.

Les entregues seguiran...

;o)

Anònim ha dit...

si, watermelona, ho he dit bé. Té a veure amb la sindria, amb l'aigua i amb el fet de rentar-se les dents cada dia, si més no, quan es pot.

Bona entrada això de les cançons per...

un petó water-el-que-més-t'agradi
;)

pd. m'agrada l'anonimat cap a la resta

Martí Bou ha dit...

Mmm... Watermelona...

Amb això de rentar-se les dents i tal... em puc imaginar qui ets.

Ara, el que no acabo de pillar és això de la síndria. M'ho expliques?

El Waterman

;o)

Anònim ha dit...

http://www.melophilia.blogspot.com/

Anònim ha dit...

iris, de goo goo dolls, és preciosa

Martí Bou ha dit...

Al segon personatge anònim que tenim per aquí (no sé si és el mateix/a!!)... m'he escoltat la cançó i no està malament.

El que passa és que té un punt d'èpica només apta per arrencaments de camisa... no aixecaments, no sé si m'entén Sr/a. Anònim.

No és una mala tria però...


Ens llegim, i quan vulgui deixar de ser anònim tindrem els braços oberts.

;o)

Anònim ha dit...

sí, sóc el mateix/a

;0)