04 de març 2010

Cançons per... (4a entrega) - Special Edition


per... prometre's.

Ahir em va passar una cosa que feia temps que no em passava. Les circumstàncies van fer que em fes mal la cara... de somriure.

No de riure. De somriure.

I és que ahir dos amics meus (un dels quals conec des que tinc 13 anys) ens van comunicar a una colla d'amics que s'han promès.

I quina cosa això del (com)promís. Pot ser tant gran i bonic (i a alguns alhora fer-nos tanta por!) que els envejes perquè l'han trobat.

L'única pega que els puc posar és... que es veia a venir! Ahir quan ens van començar amb el "us hem de dir una cosa..." les alarmes mentals van saltar i el primer va ser "esperem una criatura".

Però no. No va ser una decepció. Va ser magnífic.

Em feia mal la cara de tant somriure. I és que me n'alegro molt per ells. No els puc desitjar res més que felicitat.

Així doncs,

Cançó per... (com)prometre's
Estil: blues/gospel
Grup: Jeff Buckley
Cançó: "Be your husband"




I vosaltres dos... gaudiu d'aquest amor. Un vídeo són més de mil imatges.








Gaudiu de la música que ella no es queixa mai.