01 de setembre 2010

La millor versió que et poden fer...

.
Maria Rodés, moltes fulles, una flauta, i un bé de Déu de cabells

Fa relativament poc vaig conèixer la Maria Rodés en persona. Vam tenir una xerrada animada, variada, i altres adjectius que poden acabar en "ada". En qualsevol cas, em va costar treure'm del cap el que havia escoltat d'ella -de música, no de caràcter-, i no va ser fins que vaig riure amb ella que va canviar una mica la cosa.

Va ser curiós perquè ella venia de "no fer" un concert a un lloc perdut de Catalunya el nom del qual no volia recordar. Alguna cosa similar a que després de fer proves de sò, que uns quillos amb sangría li diguéssin tonteries des de lluny, i de que tot no funcionés, li diguéssin que no calia fer el concert. Ella va fugir d'allà i ens vam acabar trobant a l'Heliogàbal.

Dies després, cada cop que escrivia alguna cosa al seu Twitter, jo no podia evitar fer-li la broma de si estava fent el twit estirada amb fulles de tardor i una flauta al costat. Perquè és pràcticament impossible treure's aquesta imatge d'ella del cap quan l'escoltes.


 
Maria Rodés - Invisible


Fa un parell de dies però, va penjar a Twitter un vídeo entranyable. Era una versió. I li vaig preguntar si no havia pensat en què es convertís en el videoclip de la cançó... i lògicament, ja ho havia pensat.

La música de la Maria Rodés és suau, tendra de formes, i a vegades agreste en el fons de les seves lletres. Aquesta cançó, "Invisible", n'és un bon exemple.


Però és que aquesta versió... és entranyable, com diu aquell. És la millor versió que et poden fer.



Entranyable...


La Maria Rodés té un nou disc, un myspace, sona a Spotify, i TV3 l'ha gravada molta estona.






Gaudiu de la música, que ella no es queixa mai

.

4 comentaris:

Dua ha dit...

Oh, la Maria!
Em va molta il·lusió veure on ha arribat. M'enrecordo quan, com qui no vol la cosa, va començar a cantar amb l'Andy. Estava tan cantat que li sortiria bé, és molt bona.

Jo vaig fer aquest post fa un temps... Ella diu que no, però segueixo pensant que aquesta és de les millors cançons que té, tot i que ella crec que no em farà mai cas i no la publicarà pas.

http://butwarminside.blogspot.com/2009/01/oniric.html

bon article!

Martí Bou ha dit...

Sí que és bonica, sí...

Recomano a tothom que segueixi el link de la Dua!

;o)

Rocío Ovalle ha dit...

Diga-li a la Maria que m'he enamorat d'ella gràcies a tu!

:)

Martí Bou ha dit...

Ho faré...

Té un facebook des d'on ha enllaçat el post -passa bastanta gent des d'allà!-. Busca-la!

Però li diré...


;o)