27 d’octubre 2007

Asthmaboy - Later days


Aquells que em coneixen saben que la música és una cosa important a la meva vida. De fet puc associar quasi tota la música que m'envolta amb algun moment concret que he viscut. Sí, això xoca amb el fet de la meva desmemòria, però misteris de la vida i la neurologia, és així. Sóc perfectament capaç de no recordar el nom d'una persona amb la qual he estudiat durant quatre anys a la facultat, i en canvi sí saber quan va ser que vaig escoltar per primera vegada "River Man" de Nick Drake.

I si el post es diu Asthmaboy - Later days és per alguna cosa, oi? No és tan llunyà a Nick Drake, però aquests dos americans que formen Asthmaboy (Glindon Marten i John Boone), sortits del fructífer estat de Washington (capital Seattle... Nirvana, Pearl Jam,... us sona?) han aconseguit que trobi un grup que no està als circuits més comercials i que realment m'agradi. Toquen una barreja de folk fet a partir de guitarra acústica i piano molt elegant, amb una veu que recorda vagament a aquest timbre tant mal-copiat com és el de Thom Yorke. Vagament, el recorda. Simplement és dolç i elegant.

Així doncs, el que us proposo és compartir la feina d'aquests dos nois. Ells regalen el seu disc al seu web, però si primer voleu sentir una mica el que fan, també podeu anar al seu myspace. Els enllaços són aquests:

website: http://www.asthmaboymusic.com/ (per descarregar el disc, cliqueu a on posa HERE)
myspace: http://www.myspace.com/asthmaboymusic

... aquesta gent sonaran al meu programa de ràdio, sens dubte.



Disfruteu-los.



----------------
Escoltant: Karate - Original Spies
via FoxyTunes

2 comentaris:

CHURLIE ha dit...

excelente banda, gracias por la recomendacion, buena mezcla de emo y folk

Martí Bou ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.