22 d’octubre 2007

Fa molt i molt de temps, quan em vaig plantejar tenir un blog... vaig escriure això:

... i això és el que vaig escriure

Com començar... - Ja et diré jo com comences

Sobre com començar un diari...

-Un diari és una cosa que portes a la motxilla o a la bossa o a dins de la tragaperras... però és un lloc on escrius coses per tu...
-Per tu?
-sí, per tu, no t'ho havien explicat mai això?
-Sí, però... jo creia que
-Doncs mira, és per tu, i si no t'ho pensaves, haver-hi pensat abans de començar a embrancar-te en un diari!!!
-Però això ho pot llegir tothom!!
-Sí, bé... però és per tu. En realitat escrius això perquè ho vegi tothom, encara que sigui teu. Fas saber als altres el que encara no saps tu fins que ho escrius...
-Escolta... t'estàs posant del meu costat! figura que erem un protagonista i un antagonista!!! però es pot saber on vas estudiar tu! Tros de llard [greix de porc] incrustat al mèu còrtex!!! ets el meu antagonista subconscient! que no ho entens?
-Sí, però mira, si no ens posem d'acord no tiraràs endavant això cap-de-pà!
-També tens raó amb això...
-Llavors a què esperes a escriure per satisfer el voyeurisme dels altres!!!
-Si ja ho estic fent!!! què et creus que és això? Un exercici del Meca-Rapid o que?
-Bé, d'acord... tu fes, però allà tu...
-Com que allà tu?
-Sí, que ja ens coneixem...
-Es clar que ens coneixem!! Estas incrustat al meu còrtex, tros de subconscient inútil. Incrustat des de que tinc forma més o menys humana... humana o el que sigui!!
-Sí, si...
-Què vols dir amb "sí, si..."?
-No res, no...
-Es pot saber què cony et passa? Digue-ho, es tracta d'això! Tu saps coses que jo sé, però que no acabo de saber; simplement les sento però no les "conec"
-Ja no puc aguantar més... t'ho he d'exterioritzar...
-Com que exterioritzar?
-Tu que creus? que et faré vomitar tros d'imbècil?
-Escolta, que estic segur que en alguna part de les illes maurici deuen fer rentats de cervell... no et posis xulo només per ser el meu subconscient
-Doncs això, que t'ho diré perquè després hi estiguis pensant de manera compulsiva!!!
-El què!!! vinga xulo! digues-ho! vaaaaa!!! vinga!!
-Que t'ho dic, eh!
-Fes-ho!! que no em fotré un tiro al cap per tu!
-T'ho dic: ets un mandrós
-(...)
-Ho sento, és la meva funció... t'he de dir aquestes coses de tant en tant... ho he de fer, és la meva funció
-(...)
-ejem
-No sabía que els subconscients tinguéssiu carraspera...
-Què?
-(...)
-Què collons has volgut dir amb això?
-(...)
-Vols fer el favor de dir-m'ho?!
-Que ets nefast com a subconscient
-Nefast?!
-Si
-Però... però PER QUÈ?!
-Perquè el que m'has dit ja ho sabía...
-Ostres, ho sento, de veritat
-No ho sentis
-No en sèrio tio...
-Que t'he dit que no ho seeeeeeeentis
-Ei tio, que...
-TANCA LA PUTA BOCA... O EL CÓRTEX, O LA NEURONA QUE SIGUIS. FÉS QUE ELS TEUS ENLLAÇOS CORTICOIDALS DESAPAREIXIN!!!
-Però, per què m'ho dius això...
-A veure, com a subconscient, no hauries de donar-me informació que no conec però que sí que conec alhora?
-mmmh... psí
-I?
-I què?
-RES!!! com pots preguntar "I" si t'he dit que el que m'has dit és alguna cosa que ja sé?
-Ja però és que segons com m'he de reiterar, no creus? He d'insistir! És com quan una persona que beu s'ha de dir a sí mateix quan va de festa amb els amics "no puc beure" perquè és el tio que condueix...
-(...)
-Ho veus? M'entens!! És el més natural!!!
-(...)
-Si en el fons no ho faig tant malament...
-Què m'havies dit?
-Ara no te'n recordes????
-mmmh... no
-bfffff... que ets un mandrós
-Ah sí... és veritat, sóc mandrós...
-És verit... JA HO SÉ QUE ETS MANDRÓS! SÓC EL TEU SUBCONSCIENT!!!
-I això a què venia?
-mmmh... això no t'ho he dit, però em sembla que ja ho saps d'abans d'omplir el formulari per registrar-te... almenys això m'ha semblat veure...
-mmmsí... em sembla que ja sé d'on ve tot...
-Ho veus com sí?
-Tampoc sóc tant tonto, no?
-Què va! qui t'ho ha dit que ets tonto?
-No, no... ningú... però sóc mandrós
-Això sí que ho tens, sí...
-(...)
-(...) mandrós,... sí, mandrós...
-Si amic subconscient, prou mandrós per no saber si podré escriure aquest diari durant gaire temps...
-T'entenc perfectament... recorda que jo sóc tu...
-I tu ets jo, oi?


Current Mood: Expectant
Current Music: To bring you my love - PJ Harvey